قابلیت‌های هوش مصنوعی سامسونگ پولی می‌شوند!

فهرست مطالب

گوشی های سامسونگ برای قابلیت‌های هوش مصنوعی هزینه دریافت می‌کنند

در حالی که اکنون، هوش مصنوعی گوشی‌های سامسونگ به نام Galaxy AI، به صورت رایگان در دسترس کاربران است. به نظر می‌رسد که در آینده شاهد چنین چیزی نیستیم. سامسونگ یکبار دیگر اعلام کرد که استفاده از برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی AI در آینده پولی خواهد بود.

سامسونگ با عرضه محصولاتی مانند گلکسی تب اس 10 (Galaxy tab S10) و گوشی گلکسی اس 24 اف (Galaxy S24 FE) مجموعه‌ای از قابلیت‌های هوش مصنوعی (AI) جدید را به نمایش گذاشت. این ویژگی‌ها در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار دارند و یکی از نقاط قوت تبلیغات این شرکت، برای دستگاه‌های جدیدش محسوب می‌شوند. با این حال، به نظر می‌رسد که این شرایط تا همیشه ادامه نخواهد داشت و قرار است به زودی شاهد تغییراتی در استراتژی این شرکت باشیم.

سامسونگ اعلام کرد که استفاده از برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی، در محصولات این شرکت، در سال ۲۰۲۶ پولی خواهد بود. این شرکت کره‌ای اعلام کرد که کاربران تا پایان سال ۲۰۲۵ می‌توانند از هوش مصنوعی این شرکت به صورت کاملا رایگان استفاده کنند.

سامسونگ در سال 2025 برای قابلیت‌های هوش مصنوعی هزینه دریافت می‌کند!

بیشتر بخوانید: دکمه‌ی هوش مصنوعی در تبلت‌های S10 سامسونگ!

سامسونگ در سال 2025 برای قابلیت‌های هوش مصنوعی هزینه دریافت می‌کند!

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در یکی از پی‌نوشت‌های اطلاعیه رسمی خود درباره سری گلکسی تب اس 10 و اس 24 اف ای به صراحت اشاره کرد:

“ممکن است در پایان سال 2025 برای برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی هزینه دریافت شود.”

این بیانیه، به همراه تاییدیه‌ی سامسونگ مبنی بر «ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی تا پایان سال 2025 به صورت رایگان ارائه خواهند شد.» نشان از احتمال پرداخت هزینه برای این قابلیت‌ها در سال‌های آتی است.

چه ویژگی‌هایی پولی می‌شوند؟

سامسونگ تاکنون به طور دقیق این ویژگی‌ها را مشخص نکرده است. با این حال، می‌توان انتظار داشت که برخی از قابلیت‌های پیشرفته‌تر یا جدیدتر، که در آینده افزوده می‌شوند، از کاربران درخواست هزینه می‌کنند.

پرداخت هزینه برای استفاده از قابلیت‌های هوش مصنوعی، می‌تواند بر تجربه کاربری تأثیر بگذارد! بسیاری از کاربران ممکن است به این ویژگی‌ها عادت کرده باشند و در صورت پولی شدن، مجبور به پرداخت هزینه برای ادامه استفاده از آن‌ها شوند. از سوی دیگر، این تصمیم می‌تواند انگیزه‌ای برای سامسونگ باشد تا قابلیت‌های پیشرفته‌تری به کاربران ارائه دهد و همچنان در عرصه رقابت با دیگر برندها پیشرو باقی بماند.

رئیس سامسونگ هلث می‌گوید:« اگر قرار است واقعاً برای چیزی پول بپردازم، بهتر است چیزی ارائه دهید که جامع‌تر و همه‌جانبه‌تر باشد»

فارغ از هر چیزی به نظر می‌رسد سامسونگ مسیر پیشرفت از 2025 به بعد را تشخیص داده است. با در نظر گرفتن این موضوع، باید دید کدام یک از ابزارهای هوش مصنوعی گلکسی دارای هزینه و کدام یک رایگان باقی خواهند ماند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *