برنامه اپل برای ماندن در صنعت هوش مصنوعی کامل شد

برنامه اپل برای ماندن در صنعت هوش مصنوعی کامل شد

اپل در ماه آینده کنفرانسی برگزار می‌کند تا درباره محصولات جدیدش صحبت کند. با توجه به شایعات احتمال دارد این کنفرانس به جای معرفی آیپد جدید درباره تراشه هوش مصنوعی باشد. به نظر می‌رسد اپل راه خود را برای ماندن در صنعت هوش مصنوعی پیدا کرده است.

پروژه ACDC چندین سال است که در حال اجرا است و اپل یکی از شرکت‌هایی است که ساخت تراشه برای آیپد، آیفون و اپل واچ را به عهده دارد. با توجه به این موضوع احتمال دارد برنامه اپل توسعه تراشه باشد. در واقع تراشه‌هایی که اپل تولید خواهد کرد برای دیتاسنترها است. انویدیا بخش ساخت تراشه‌های آموزشی را به عهده دارد. بنابراین اپل می‌خواهد بخش تولید تراشه استنتاجی را در دست بگیرد.

تا روز دوشنبه بخشی از سهام اپل افت کرد و این موضوع می‌تواند زنگ خطری برای این شرکت باشد تا زودتر ایده‌های خود را عملی کند. با اینکه اپل سعی کرد در تایوان حرکتی انجام دهد تا در صنعت هوش مصنوعی باقی بماند اما هنوز مشخص نیست که آن طرح موفق بوده یا نه؟

برنامه اپل برای ماندن در صنعت هوش مصنوعی کامل شد

تیم کوک درباره افت سهام یا جزئیات کنفرانس ماه آینده چیزی نمی‌گوید. اما معتقد است روی طرحی کار می‌کنند که می‌تواند تحول آفرین باشد.

شرکت Apple توانایی و قدرت برندینگ، سرمایه و نیروی متخصصی دارد که می‌تواند جایگاهش را در این صنعت حفظ کند. اما فشار مطبوعاتی و جامعه روی سرعت ارائه محصول نهایی بسیار زیاد است. باید دید در نهایت اپل چه محصولی را ارائه می‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *